dinsdag 12 januari 2021

Blije Post Kit a Year of Craft

 



Met de Blije Post Kit a Year of Craft heb ik deze 2 kaartjes gemaakt. In deze kit zitten allerlei mooie materialen zoals, lint, plakparels, designpapier, stempels en bijpassende stansen en nog veel meer om leuke kaartjes mee te maken. 

In de kit a Year of Craft zitten verschillende maten dubbele kaarten met bijpassende enveloppen. Voor mijn kaartjes heb ik een vierkante en een rechthoekige gebruikt. 


In deze kit zitten ook een aantal embossing folders. Op deze kaart heb ik die met de mooie swirls verwerkt. Ik heb op mijn kaartje met verschillende designpapiertjes uit de kit gewerkt die je mooi met elkaar kan combineren. 


Op bovenstaand kaartje heb ik met de stempel en bijpassende stans een shaker gemaakt en hier een paar leuke strass steentjes in gedaan die ook in deze super leuke kit zitten. 


Bij de stempelset met kransen zitten ook een aantal leuke tekst stempels waaronder deze met de tekst Birthday Wishes


Op mijn tweede kaartje heb ik gewerkt met een aantal blauw tinten. De krans heb ik gestempeld met de Finnese inkt in de kleur Flagstone. Met deze inkten kan je hele mooie scherpe afdrukken maken. 


Ook de tekst Seasons Greetings komt van de stempelset met de kransen uit deze mooie kit. 


Op de krans heb ik kleine sterretjes van cardstock geplakt en strass steentjes. Het stansje van de sterretjes zit bij de stans met de krans. Al deze materialen komen uit de kit a Year of Craft.

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)







1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...