zaterdag 23 januari 2021

Coffee

 



Met de kit Blauwe mallen Viktoria en de kit Hug in a Mug heb ik op 31 december deze leuke koffie kaart met banderol gemaakt. 


De randmal Viktoria is een no-end border. Als je deze rand uit stanst, komt hij meteen aan je kaart vast. Je moet dus rekening houden met de hoogte of breedte van je kaart bij het snijden van de basis. Je kan de rand ook los uit stansen, maar dan knip je hem af als een losse rand. In mijn video leg ik uit hoe je dit doet.


Voor deze kaart heb ik een stuk kraft papier van 15x30 cm genomen en deze gerild aan beide kanten op 7,5 cm op de lange kant. Het cardstock op de zijkant heb ik door middel van de mal er op te leggen op maat geknipt en het designpapier weer iets kleiner geknipt. Het cardstock voor het midden gedeelte is 14,5x14,5 cm en het designpapier 14x14 cm. Bij het de vierkante mal Viktoria zit ook een leuke swirl deze heb ik op beide zijkanten geplakt. 


De vierkante mal Viktoria heeft ook een mal om te matten, deze heb ik uit designpapier gestanst en het open gewerkte gedeelte uit cardstock. Het opengewerkte gedeelte heb ik met de Glue-Sheets van JoyCrafts op het designpapier geplakt. De tekst coffee loves you is van een van de leuke Little Happiness Coffee stempels. Deze heb ik gestempeld met de Finesse inkt in de kleur Rustic Brown. Achter de stempel heb ik een toefje gemaakt met de stans Little Happiness Lily of the Valley.


De Vintage Flourishes stans Hug in a Mug heb ik in verschillende kleuren cardstock, designpapier en kraft papier uit gestanst. en deze gecombineerd bij het opbouwen van de bekers. 


Voor de banderol heb ik een stuk kraft papier van 30,5x 5 cm gesneden en deze gerild op 7,5 cm en 22,5 cm. Je houd dan een plakrand van 5 mm over. Op de banderol heb ik aan beide kanten een stuk cardstock van 14,5x4,5 cm geplakt en daarop een stuk designpapier van 14x4 cm. De tekst op de banderol is ook van één van de Little Happiness Coffee stempels. Achter de tekst heb ik een toefje gemaakt met de Lily of the Valley en aan de andere kant weer een leuke koffiebeker opgebouwd.

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 



De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)









1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...