dinsdag 12 januari 2021

Afternoon Tea

 


Op tweede kerstdag hadden wij bij Hobbizz weer een leuke marathon. Ik heb daarin deze Loaded card gemaakt met de Jilliez Card Creator mallen en hiervoor de mal Emily gebruikt samen met de  kit Designpapier + Labelvellen Afternoon Tea.


De basis van de kaart heb ik 1 keer uit 300 grams kraft papier geknipt en 1 keer uit 220 grams kraft papier. Het 300 grams kraft papier komt uit de kit Kraftkarton. Al mijn designpapier heb ik eerst gemat op cardstock in de kleur Cassis van Florence. Het deel van het kraft papier van 300 grams is je basis en beplak je aan 1 kant met cardstock en designpapier. Het kraft papier van 220 grams beplak je aan beide kanten met cardstock en designpapier. Op gevoel heb ik een deel teruggevouwen. Dit heb ik vast geplakt met het lijmpistool, met gewone lijm is het niet stevig genoeg. 


Bij de mooie stans Laura van Noor!Design zit ook een klein ovaal. Deze heb ik rechts onderaan de kaart geplakt. De losse stansjes met het bloemetje en de blaadjes passen ook weer op deze ovaal. In het hart van de bloemetjes heb ik met een parelpen een pareltje gemaakt. Heb plaatje in het midden van het ovaal zit bij de labelvellen Afternoon Tea. Ik heb deze uit gestanst met het kleine ovaal van de stans Laura.


Op de labelvellen zitten allemaal leuke labels en tags met teksten die ik op mijn kart heb verwerkt. Op het omgevouwen gedeelte heb ik met de blaadjes en bloemetjes van de mal Laura een klein toefje gemaakt.  


Het leuke plaatje, de postcard, de bingokaartjes en de labels zitten allemaal bij de labelvellen Afternoon Tea van Noor!Design. Om de labels en tags uit te stansen heb ik de set Labels & Tags uit de gelijknamige kit gebruikt. Met deze set kan je de meeste labels uit stansen van alle labelvellen van Noor!Design. Alle randjes van mijn kraft papier, cardstock en designpapier heb ik bewerkt met de paper-distresser. Het kraft papier en het designpapier heb ik daarna beïnkt met de Harmony inkt Frair Brown uit set 1 van de Harmony Water Reactive inkten. 

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...