dinsdag 5 januari 2021

Veel Liefs

 



Donderdag 24 december heb ik een pocketcard gemaakt met de Jilliez Card Creator Elisabeth en de kit Designpapier + Labelvellen Vintage Tea Party. 


Aan de voorkant het ik de prachtige mal Laura van Noor!Design uit de laatste collectie gebruikt. Bij deze mal zitten ook losse stansjes van het bloemetje en de blaadjes, je kan hier dus heel leuk je mal mee opbouwen. 


Ik heb het deel met de boogjes van de Jilliez Card Creator Elisabeth drie keer uitgeknipt. Bij twee daarvan heb ik een extra plakrand van 1,5 cm aan de rechte kant van de mal geknipt. Vanaf de recht kant plaats je op 1,5 cm een rillijn op deze twee delen. Op het derde deel zonder plakrand maak je precies in het midden een rillijn. Hiermee creëer je het extra flapje in de kaart. 


Op de extra flapjes heb ik een pocket gemaakt. In beide zit een leuk label die je kan terugvinden op de labelvellen die bij de kit zitten. In het label heb ik een gaatje gemaakt en daar een lintje doorgehaald. Bij de set  labelvellen zit ook een vel met allemaal leuke elementjes, deze heb ik op verschillende plekken op mijn kaartje verwerkt. De labels & tags heb ik uit gestanst met de stansen set Label & Tags die bij de gelijknamige kit zit. 


Op de rechterpagina heb ik ook een pocket gemaakt en hier twee labels en twee postcards ingestoken.


De twee postcards komen van de labelvellen en de twee tags heb ik getekend met het binnenste deel van de Jilliez Card Creator Elisabeth. Op de tags heb ik weer leuke elementjes en labels geplakt uit de labelvellen set die bij de kit zit. 


Op het designpapier zitten zulke leuke elementen verwerkt dat je er niet altijd van alles op hoeft te plakken. Hierboven heb ik alleen een label met kusjes geplakt en de vaantjes met cijfers.


Op de achterkant van de kaart heb ik een label geplakt waar je zelf iets op kan schrijven. Ik vind het altijd leuk om een persoonlijke boodschap op een kaartje te schrijven. Zowel aan de voor als aan de achterkant heb ik een stukje kant onder het designpapier geplakt om de kaart dicht te kunnen strikken. Uit set 1 van de Harmony Stempelkussens Water Reactive heb ik de kleur Friar Brown gebruikt om al mijn randjes te beïnkten. Deze inkten zijn ook heel geschikt om hiervoor te gebruiken.  

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)












1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...