dinsdag 1 december 2020

Kit Jilliez Masks en kit Bella Lulu

 Hallo allemaal,


Zaterdag 28 november heb ik met de Jilliez Mask 2018/0015 uit de kit Jilliez Masks 2 leuke schudkaarten gemaakt. Ik heb hierbij de prachtige knipvellen van Bella Lulu uit de kit Bella Lulu gebruikt.


Voor het kerstkaartje heb ik het designpapier Warm & Gozy gebruikt. Voor het kaartje met de beren heb ik een aantal velletjes uit de set Designpapier A4 (assorti mix) gekozen. In elke set zitten weer andere velletjes designpapier. 


Voor het kerstkaartje heb ik een stuk cardstock gesneden van 30,5x12,5 cm en deze op de lange kant door midden gevouwen. Op de voorkant een stuk cardstock van 12x14,8 cm in de kleur maritiem van Florence en daarop een stuk designpapier van 11,5x12,3 cm. Het Jilliez Mask heb ik uit designpapier gesneden. In de video leg ik uit hoe ik de shaker heb gemaakt.


Op de achtergrond van de shaker heb ik een aantal boompjes en een paar leuke hertjes geplakt. 


In de linkerhoek hangt een Gnome op zijn kop gezellig door het raam te gluren. De leuke Gnomes van dit kaartje komen van het knipvel Gozy Gnomes van Bella Lulu uit de kit Bella Lulu, hier zitten 9 super leuke knipvellen in. Daarboven heb ik een mooie Ponsettia geplakt.


Op de rechterkant een leuke tekst van het zelfde knipvel Gozy Gnomes. Als schudmateriaal heb ik diverse soorten pailletten en  Eis Chrystal gebruikt.


Voor het tweede kaartje heb ik een stuk kraft papier gesneden van 13x18 cm, hierop een stuk cardstock van 12,5x17,5 cm en daarop een stuk designpapier van 12x17 cm. Het designpapier heb ik uit de set Designpapier A4 (assorti mix) gekozen. Uit de kit Bella Lulu heb ik het knipvel Beren gebruikt. Zo schattig die beertjes in een tutu. Voor dit kaartje heb ik het Jilliez Mask uit kraft papier gesneden en daar na beïnkt met Vintage Photo. 


Op de voorkant een schattig beertje van het knipvel Beren. Als schudmateriaal heb ik verschillende kleuren pailletten gebruikt. 


Aan de rechterkant heb ik de bloem Summer Vibes uit de kit Vintage Flowers geplakt, ik vind dit zo'n mooie grote bloem, met één bloem maak je al een statement op je kaart. Het onderste blad van de bloem en het hart heb ik uit cardstock gestanst, de andere bloem bladeren uit designpapier en de meeldraad uit kraft papier. De grote bladeren heb ik gestanst uit de kleur Olive van Florence.


De leuke tekst aan de bovenkant komt ook van het knipvel beren uit de kit Bella Lulu. Achter het raam staat vriendinnetje Beer met een mooi boeket bloemen. 

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.

(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.) 










1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...