woensdag 2 december 2020

Kit Day by Day

Vrijdag 27 november heb ik tijdens onze Black Friday marathon deze leuke kaart met de kit Day by Day gemaakt. 


Voor de basis van deze kaart heb ik een stuk kraft papier van 20x16 cm genomen, daarop een stuk zwart cardstock van 19,5x15,5 cm en daarop een stuk designpapier van 19x15cm. Met de scallop pons heb ik er een hoekje uit geponst. De paperpad Day by Day uit de kit is 15,2x15,3 cm. Ik heb het designpapier met het bloemetje door midden gesneden en in het midden een stuk van het ruitje er overheen geplakt. Op deze kaart heb ik de mooie rand stans Pearl Ribbon uit de kit Vintage Flowers gebruikt. 
  

In het midden van de kaart heb ik de Dutch Doobadoo mal Diagonal Fold uit de kit geplakt. Ik heb deze bekleed met verschillende designpapiertjes uit het paperpad. De kaart sluit met een magneetje, een deel zit rechts onder de cirkel en het ander deel zit onder het strookje designpapier op het deel rechtsboven aan van de kaart. 


In het midden van de kaart heb ik één van de plaatjes uit het paperpad met een cirkel stans uit gestanst en deze op zwart cardstock gemat en daarna op kraft papier.  De stans Sunflower heb ik uit diversen kleuren cardstock opgebouwd. Het hart uit kraft papier en daarna een beetje beïnkt. Het deel onder het hart en de blaadjes uit zwart cardstock en de bloemblaadjes uit de kleur sorbet van Florence. Met de Sticky Picktool van Joycrafts kan je heel handig de kleine bloemblaadjes oppakken en dan op de achterkant van het hart plakken. In de video leg ik uit hoe ik deze bloem in elkaar heb gezet. 


Links boven aan heb ik een dubbele zonnebloem gemaakt met de stans Sunflower. Onder het toefje heb ik wat zwarte Hempcord geplakt. Al het papier heb ik bewerkt met de paperdistresser en het kraft papier en het designpapier daarna beïnkt. Verdeeld over de kaart heb ik wat leuke verjaardags teksten geplakt. Ik heb de stansen van de kit Labels & Tags gebruikt om deze uit te stansen. 

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)










1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...