vrijdag 23 oktober 2020

Kit Winter Wishes

 Hoi,

Afgelopen zondag was het LIVE Kerstmarathon. Hebben ook meegekeken? Ik heb toen aan de slag gegaan met de Kit Winter Wishes en heb er een easelkaart mee gemaakt.



Voor de basis van de kaart (het easelgedeelte) heb ik 2 stukjes cardstock genomen van 18x18 en 1 strookje van 18x19. Het strookje van 18x19cm, ril je op 9cm en op 18 cm. zo krijg je een strookje van 1 cm. Deze dient om vast te plakken op 1 stukje cardstock van 18x18. Zo heb je een dubbele kaart, met op 1 zijde 1 rillijn op 9cm. Deze dient voor je easel gedeelte. Waar je je stukje van 18x18 op plakt. Maar eerst teken je de helft van de dutch Doobaboo shap art mal over.


Aan de zijnkanten van de easelkaart heb ik de ductch doobaboo shape art mal 2x overtekent. Telkens maar de helft van de mal, met iedere keer een strookje van 1 cm eraan. Zo heb ik ineens een plakstrookje.



Nu is je kaartje volledig ineen en kan je beginnen met versieren. In de kit is ook een mooie Bella Lulu knipvel met Lama's. Deze past geweldig met de set Winter Wishes. En natuurlijk mag de doily Winter Wishes niet ontbreken. Deze heb ik gebruikt in het midden van de kaart.




Wanneer je klaar bent met versieren kan je je kaartje dichtdoen en kan die zo verstuurd worden.


 Creative Groetjes

De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)





1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...