zaterdag 24 oktober 2020

Pink Petals



In de live van dinsdag 15 september heb ik met de kit Pink Petals een leuke pocketkaart met reuze Lollipop gemaakt. 


Voor de pocketkaart heb ik de Dutch Doobadoo mal 2x uitgeknipt uit cardstock. Om de pocket te maken heb ik op 10,5 cm vanaf de rechte onderkant een rillijn gezet. Je hebt 3 stukken designpapier nodig. De eerste is voor op de achterkant deze is vanaf de V-vorm gemeten 10,5 cm. Het tweede stuk is voor de pocket vanaf de rechte onderkant 10 cm en het derde stuk is vanaf de V-vorm 5,5 cm. In de pocket komen 2 postcards uit de labelvellen, een envelopje gemaakt met de Envelopmaker en een reuze Lollipop.


Voor de Lollipop heb je 2 stroken designpapier of cardstock van 7 x 30 cm nodig en deze ril je op de lange kant op elke cm, dus op 1 cm, 2 cm, 3 cm en zo door tot 29 cm. Dit doe je bij beide stroken. Dan heb ik uit cardstock 2 cirkels van 8 cm gestanst. Verder heb ik een plaatje en een cirkel uit designpapier gestanst, beide zijn 7 cm. In de video leg ik verder uit hoe je de Lollipop maakt.


Voor de envelop heb ik een stuk designpapier genomen van 20 x 20 cm, in de video leg ik uit hoe je de envelop maakt. Het stukje designpapier is 10 x 14 cm. Nog 2 leuke labels erop en de voorkant van je envelopje is klaar.


Op de achterkant heb ik ook nog een leuk label geplakt op een stukje designpapier, alsof de envelop sluit met een zegel zeg maar.


Op de pocket heb ik het mooie frame Milana geplakt met foamtape, zodat het wat hoger ligt. Daarop een stukje designpapier en met de bloemetjes uit de kit een toefje gemaakt. Hier en daar een leuk takje ertussen. Nog twee leuke labels erop en je pocket is klaar.

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)





1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...