zondag 18 oktober 2020

Kit Labels & Tags

 Hallo allemaal,


Dit is mijn uitvoering van de Accordeon kaart met de kit Labels & Tags. Jolanda heeft deze tijdens de live van maandag  12 oktober laten zien. Ik heb voor de labelvellen de set van Vintage Jeans gekozen. Deze set zit ook in deze kit samen met de labelvellen Happy Travel, Men's World, Gentlemen Style en de stansen set Labels & tags van Noor!Design.  Ik heb de basis van kraftpapier gemaakt uit de kit Kraftkarton. 


Op de voorkant heb ik een plaatje uit de set Vintage Jeans geplakt en wat leuke labels. Onder de rechterkant van het designpapier heb ik een stukje Hempcord geplakt. Deze kan je rond de kaart dicht strikken, zodat je kaart mooi sluit. 


Op de binnenkant heb ik ook allemaal leuke labels, tags en plaatjes uit de kit Labels &Tags geplakt. 


Aan de achterkant heb ik een label geplakt waar je nog een persoonlijke boodschap op kan schrijven. Alle randjes zijn uiteraard gedistressd en die van het designpapier zijn ook beïnkt.

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van Jolanda met deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)






2 opmerkingen:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...