vrijdag 16 oktober 2020

Kit Labels and Tags

 Hoi,

Onlangs is Jolanda live gegaan met een super leuke kaart. Ze heeft hierbij gebruik gemaakt van de Kit labels en tags. Ik ben hier ook aan de slag gegaan en heb er mijn versie van gemaakt. 


Ik heb hier en daar ook gebruik gemaakt van ribbelkarton. Deze kan je ook vinden in de webhsop van Hobbizz. De kit Labels en tags heb ik gecombineerd met het design papier Vintage Jeans, maar met andere leuke Design papier krijg je uiterlijk ook een tof resultaat.


Ook de knipvellen mochten bij deze kaart niet onbreken. Deze heb ik op maat gesneden, zodat ik nog een mat randje er nog rondom kreeg.


Dit is dan de kaart in zijn geheel. Tof hé. Mocht je deze leuk vinden, bij aankoop van de kit Labels en tags krijg je ook de handleiding mee voor deze kaart te maken. Leuk hé!!

Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Vergeet niet om ook volger te worden!

 Creative Groetjes


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)









1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...