woensdag 14 oktober 2020

Kit Fantasy Fields


Met 2 enveloppen en 2 dubbele kaarten kan je een heel leuk mini boekje maken. Ik heb dit tijdens de live van 6 oktober laten zien met de kit Fantasy Fields en de kit Kaarten + Enveloppen C6. Hoe je dit in elkaar zet laat ik in de video op ons YouTube kanaal zien. Voor het beplakken van de kaarten en enveloppen heb ik de maten opgemeten van de enveloppen en de kaarten. Voor het cardstock heb ik de maten 4 mm kleiner geknipt en voor het designpapier weer 4 mm kleiner dan het cardstock.



Op de voorkant van het mini boekje heb ik een van de plaatjes van het Bella Lulu knipvel, deze zit bij de kit, met een cirkel stans uit gestanst en daaronder een grotere geplakt en deze in cardstock uit gestanst. De banner heb ik uit designpapier geknipt en de tekst erop komt ook van het Bella Lulu knipvel. De leuke tassels zijn gemaakt met de stans uit de kit. De stans van het sierrandje zit ook in de kit. De sluiting heb ik gemaakt met Hempcord en aan beide uiteinden een tassel gehangen. Het Hempcord heb ik onder het cardstock geplakt.


Op de linkerkant heb ik een grasrandje geplakt met daar tussen een Unicorn van het knipvel Bella Lulu en er boven heb ik wat wolkjes geplakt. Op de rechterpagina heb ik een pocket gemaakt met mica. Voor deze pocket heb je een stuk cardstock van 10x7 cm nodig en een stuk mica van 9,5x6,5 cm. In de pocket zitten 2 labels, met een leuke tekst die ook weer van het Bella Lulu knipvel komt.


Op de linkerkant heb ik een van de plaatjes van het Bella Lulu knipvel met een cirkel stans uit gestanst en daaronder een grotere uit cardstock en deze op elkaar geplakt. Aan de rechterkant heb ik een pocket gemaakt met mica. Voor deze pocket heb je een stuk cardstock van 11,1x7 cm nodig en een stuk mica van 10,6x605 cm. Ook in deze pocket zitten 2 labels, met een leuke tekst die ook weer van het Bella Lulu knipvel komt.


Dit kaartje zit in de pocket die ik gemaakt heb door 2 delen van de dubbele kaarten op elkaar te plakken. Het tabje heb ik gemaakt van de rand stans, deze doorgeknipt en onder het cardstock geplakt en daarna de boogjes aan elkaar geplakt. Op het cardstock designpapier en een leuke tekst van het Bella Lulu knipvel.


Op de andere kant van het kaartje heb ik een grasrandje geplakt met daartussen een leuke Unicorn en er boven nog een tekst banner. 


Dit zijn de labels uit de eerste pocket. Deze heb ik van wit cardstock gemaakt en daarop het leuke designpapier van de kit Fantasy Fields. De teksten heb ik geknipt uit het Bella Lulu knipvel.


Dit zijn de labels uit de tweede pocket. Deze heb ik van wit cardstock gemaakt en daarop het leuke designpapier van de kit Fantasy Fields. De teksten komen van het Bella Lulu knipvel.


Aan het begin van de live liet ik dit leuke kaartje zien. Dit kaartje is gemaakt met de materialen uit de kit Fantasy Fields en de dubbele kaart is van de Kit Enveloppen + kaarten C6.
In dit filmpje laat ik zien hoe het miniboekje er uiteindelijk uit is komen te zien.


Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)









2 opmerkingen:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...