dinsdag 13 oktober 2020

Kit Dendennis Marathon


Zondag 20 september hadden we de allereerste marathon bij Hobbizz, wat een feestje om te doen zeg. In deze marathon stond de kit Dendennis party centraal. Ik heb met Ouwe taart, Slingeraap en de Party accessoires deze leuke kerstkaart gemaakt.


Voor deze kaart heb je een stuk cardstock nodig van 20x30 cm en ril je op de lange kant op 15 cm. Één  stuk designpapier van 19,5x14,5 cm, één stuk van 8x14,5 cm en één stuk van 2,5x14,5 cm. De basis van Ouwe taart en Slingeraap heb ik gestanst uit de solid colors van de kit Dendennis party paper. De strik van Slingeraap en het jurkje van Ouwe taart heb ik uit rood glitter karton gestanst, Het kerstmutsje heb ik zelf getekend en uit rood glitterkarton geknipt en van een restje bont het randje en bolletje geknipt. Het designpapier op deze kaart komt uit de kit Assorti-mix. Hierin zitten verschillende soorten designpapier en geen enkele samenstelling is het zelfde. Je weet van te voren niet wat erin zit, een echte verrassing dus. De labels op deze kaart zaten op één van de vellen uit mijn kit Assorti-mix.



Op het onderste deel van de kaart aan de rechterkant staat Ouwe taart in haar glitterjurk. Ze is zo ongeduldig dat ze al een kerstcadeautje heeft uitgepakt terwijl het pas 21 december is en ze nog tot de 25ste had moet wachten om de cadeautjes uit te mogen pakken. Aan de linkerkant heb ik 2 kerstbomen geplakt en deze vol gehangen met kerstballen. De kerstballen heb ik met een kleine cirkelpons uit glitterkarton geponst. De cadeautjes met strik zijn van de Party accessoires uit de kit Dendennis party en heb ik gestanst uit designpapier uit de kit Assorti-Mix. 


Op het bovenste deel aan de linkerkant van de kaart zit Slingeraap en kijkt verschrikt naar wat Ouwe taart aan het doen is. De tekst aan de rechterkant komt van een vel designpapier uit de kit Assorti-mix en heb ik met een cirkelpons uit geponst en de cirkel met sculp eronder ook. Boven op het kleinste stuk designpapier (de balustrade) heb ik een guirlande gemaakt met losse dennentakjes. Hier hangen ook de leuke kerstballen in die ik geponst heb uit glitterkarton. 
Wil je deze kaart ook maken klik dan hier om naar de video in onze Facebook groep te gaan. 

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden.

De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)











1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...