maandag 12 oktober 2020

Kit DenDennis Marathon

                                                                     Hoi,

Laatst hebben we onze eerste Live Marathon gehouden. Het was supertof. Jolanda, Irina, Monica en ikzelf hebben allemaal een ander project gemaakt met DenDennis Kit. Ik heb aan de slag gegaan met Discobal en heb een babykaartje gemaakt. 

Ik ben begonnen met de opbouw van het stansje van DenDennis,  Deze heb ik niet uitgestanst uit cardstock maar uit designpapier.

Voor de opbouw van het kaartje heb ik cardstock genomen van 15x30cm en deze in het midden op 15cm gerild. Het design papier in dotjes is 13x13cm.Dit designpapier komt uit de Kit At the Zoo. Deze heb ik in het midden gelijmd en met hierop een stukje cardstock van 12cm x12cm. Daar nog eens op hetzelfde stukje designpapier van 11.5x11.5cm. in het midden komt er een strookje van 5cm x15 cm waarbij je deze inknipt aan de beide zijde om een banner te maken.

Vervolgens heb ik het hartje gebruikt uit de Kit Endless Love. Deze heb ik met blauwe cardstock uitgestanst. en hierop het hartje overtekend in designpapier. Zo krijg je een leuk effect op je hartje.

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet je niet om ook volger te worden. 


 Creative Groetjes

 


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.

(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)







1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...