donderdag 3 juni 2021

Kit Explosiedoosje

Hallo allemaal,

In de live van 15 mei heb ik met de kit Explosiedoosje deze kaart met 2 explosiedoosjes gemaakt. Ik heb de 2 kleinste maten van het tekenstencil gebruikt.  


De basis van de kaart is de tekenmal uit de Crafty kit Alison uit de Kit Explosiedoosje. 


Op de deksel van het doosje heb ik de bloem Charlotte uit de Kit Gefeliciteerd gebruikt. Onder de bloem een toefje tilantia en de tekst komt van het stickervel uit de Crafty kit Alison die in de Kit Explosiedoosje zit. Het vlindertje en het takje zitten op het uitdruk vel uit de Crafty kit. 


Op het kleinste doosje heb ik de zelfde compositie gemaakt met de prachtige bloem Charlotte, maar een ander tekst gekozen. 


Onderaan in het midden van de kaart de zelfde compositie met de bloem Charlotte. Dit blijft toch weer ée'n van mijn favoriete bloemen van Noor!Design. Ik vind het erg leuk dat je er meeldraadjes door kant steken. 


Bovenaan in het midden weer een leuke tekst van het stickervel en een elementje van het uitdrukvel uit de Crafty kit Alison.


Aan de linkerkant heb ik een toefje gemaakt met een paar elementjes van het uitdrukvel uit de Crafty kit. 


Aan de rechterkant heb ik de leuke Buckle van Noor!Design gebruikt. Ik vind deze stansen erg leuk om op mijn kaarten en andere projecten te gebruiken. Je ziet ze dan ook vaak bij mij voorbij komen. 


Als je op de foto hierboven klikt kan je deze super toffe stans Buckles van Noor!Design direct in de webshop bestellen. 


Het grootste doosje heb ik leeg gelaten, zodat je daar een klein cadeautje in kan doen. 


In het kleinste doosje heb ik de prachtige bloem Charlotte gebruikt. 


Hieronder nog een filmpje van mijn kaart met Explosiedoosjes.


Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...