woensdag 2 juni 2021

Kit Display Mallen

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een blog geschreven over mijn pocket kaart met kit Display mallen. Ik ben hier onlangs LIVE mee geweest en heb toen stap voor stap uitgelegd hoe je deze kaart kunt maken.


De voorkant van de kaart heb ik gepimpt met de ontzettend toffe veelzijdige stansmallen set Farm die in de kit Display mallen zit. Een erg leuke set omdat je er heel goed leuke tafereeltjes mee kunt maken.




Aan de achterkant heb ik een pocket gemaakt waar in ik een label heb gemaakt.






Ik ben fan van dit leuke model kaart! In de video laat ik ook zien hoe je deze gemakkelijk op kunt sturen.


De video van deze LIVE is nu ook terug te kijken op het Hobbizz YouTube kanaal:


Bedankt voor het lezen en tot een volgende blog!

Creatieve groet,


Door te klikken op de afbeelding komt u direct bij de desbetreffende kit in de Hobbizz webshop:










1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...