zaterdag 10 oktober 2020

Kit Ducks and Gooses

  Hoi,

Een tijdje terug heb ik een live gedaan met de Kit Ducks and Gooses. Dit is een superleuke kit  met een Dutch Doobaboo Fold Card Art Mal, een Bella Lulu knipvel "baby" en de One of a Kind mal Ducks and Gooses, Deze Kit heb ik gecombineerd met het Designpapier  van de Kit Endless Love.


Ik heb de dutch doobadoo mal overtekend en uitgesneden. Deze heb ik gevouwen zodat ik een easelkaart krijg. Daarna heb ik het designpapier uitgesneden en geplakt.


De ganzen heb ik in witte cardstock gestanst en een kleurtje gegeven met distress inkt Tea Dye. In de live leg ik uit hoe ik dit gedaan heb. De snavel en pootjes heb ik met een oranje stift gekleurd en de oogjes met een zwart fijn stiftje. Zo springen je ganzen er mooi uit. De kleine eendjes heb ik in gele cardstock uitgestanst en hier ook met inkt bewerkt met een stift van kleur voorzien voor de snavel en oog.


Hier en daar heb ik het kaartje versierd met een leuke "baby" uit de knipvel van Bella Lulu. Deze mochten zeker niet ontbreken op deze kaart.


Zowel de eendjes als de babies hebben het erg naar hun zin in het lange gras. Op de volledige kaart heb ik gras laten terugkomen. Vooraan het ik het gras geplakt met een opstaand randje. Dit leg ik jullie ook uit tijdens de live.


De Video van de live kan je hier terugvinden



De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)





Leuk dat je langskomt en vergeet niet om volger te worden

 Creative Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...