maandag 14 september 2020

Kit Vintage Tea Party

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een creatie laten zien. Die ik maakte met het designpapier en labelvellen uit de kit: Vintage Tea Party


In deze kit zit 6011/0651 designpapier A4 Vintage Tea Party (12 vel)
6011/0423 labelvellen A4 Vintage Tea Party (5 vel 6002/1441 stansmallenset Jocelijne Teaparty 2018/0017 Jilliez mal Elisabeth

Kit Vintage Tea Party

Klik HIER om de kit te bestellen

De creatie heb ik gemaakt met een patroon dat ik een hele poos geleden tegen kwam op het Noor! Design blog. Het is een eenvoudig model, maar onwijs leuk om te doen en voor allerlei gelegenheden te gebruiken.

Naast het designpapier en de labelvellen heb ik alleen een cirkelstans gebruikt. De creatie is verder voor iedereen zelf verder op te pimpen met de spulletjes die je zelf hebt en hoe jij het leuk vindt. Het gaat bij deze creatie puur alleen om het designpapier en de labelvellen uit de genoemde kit.



De basis heb ik uit wit cardstock gehaald en het designpapier komt dus uit de set "Tea Party" van Noor! Design. 


De randen van zowel het cardstock als van het designpapier heb ik ruw gemaakt met een paper-distresser en daarna bewerkt met inkt, voor een mooi vintage effect.


Ik maakte er nog wat extra pockets op, waar ik een label en een postcard stopte. In de grote pocket op het midden gedeelte van de creatie, verwerkte ik 2 theezakjes wat natuurlijk bij deze papierset hoort.

Als laatste heb ik nog een banderol gemaakt, om de kaart mooi gesloten te houden. En het geeft altijd zo'n mooie en net iets extra uitstraling aan de creatie.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze creatie. Bedankt weer voor het langskomen op mijn blog.

Lieve groetjes Gerlinde

Kit Vintage Tea Party

       Kit Vintage Tea Party

1 opmerking:

  1. Prachtig, graag wat uitleg over patroontje, als het kan en of mag, Mvg
    Odette

    BeantwoordenVerwijderen

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...