zondag 13 september 2020

Album Kit Open Up Christmas

 Hoi,

Jolanda heeft onlangs een live gedaan met de 3de challenge voor Hobbizz. Hier stond de mal van Jilliez centraal. 


Ik ben hier ook mee aan slag gegaan en heb een album gemaakt met het designpapier Christmas uit de Kit Open Up Christmas.


Ik heb alles uitgeknipt in zwarte cardstock en de achtergrond in het designpapier. De letters heb ik uit glitterkarton van Jilliez geknipt.


Het album heb ik versiert met tags, bloemen die ik het het designpapier heb geknipt en sneeuwpoppen uit de knipvel van Bella Lulu.


In het album heb ik ook pocket gemaakt waar je leuke labels en tekstjes kwijt kunt.


Aan de linkerzijde heb ik telkens een sneeuwlandschap gemaakt die op elke pagina uitbreidt.


Hier zie je een leuke pocket met labels en een sneeuwlandschap.


De laatste pagina heb ik een volledige sneeuwlandschap gemaakt.



Bedankt voor je bezoekje aan ons blog.Vergeet niet om ook volger te worden.

 Creative Groetjes


De gebruikte Hobbizz kits kan je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.









1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...