maandag 24 augustus 2020

Kit Pink Petals

 Hoi allemaal,

Vandaag mag ik weer een creatie laten die ik heb gemaakt met de kit "Pink Petals". De kit ziet er als volgt uit en is
HIER te bestellen:



De basis van het Dutch Doobadoo-stencil haalde ik uit wit cardstock. 

Kit Pink Petals

Voor de matlagen haalde ik het Dutch Doobadoo-stencil nog een keer uit kraft cardstock en uit het schitterende designpapier, maar dan steeds een maatje kleiner. 


Ik koos voor het onwijs lieve design met de bloemetjes.


Onderaan de kaart maakte ik een pocket van designpapier en een stukje kant. In deze pocket verwerkte ik een mooie postcarden een bingokaartje die uit de bij de kit behorende labelset horen.


Ook verwerkte ik een schattig plaatje uit de labelset, met daar omheen een kadertje en matlaagjes van cardstock en designpapier. Aan de achterkant van dit geheel maakte ik er 2 leuke tabjes aan.

Als laatste verwerkte ik nog mooie witte papieren bloemetjes en een leuk label op de pocket. Alle verschillende onderdelen bewerkte ik met een paper-disstresser en bruine inkt voor een mooi vintage effect.

Bedankt dat je weer een kijkje op ons blog kwam nemen! Vergeet niet om ook volger te worden van ons blog!


Lieve groetjes Gerlinde

De gebruikte Hobbizz kit kun je hier bestellen.
( Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop)

Kit Pink Petals

1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...