vrijdag 21 augustus 2020

Kit Pink Petals

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik als gastdesigner weer een blogpost verzorgen.  Deze keer ben ik aan het werk gegaan met de onwijs gave kit Pink Petals.
Wat een schitterende kit is dit! Heel erg gaaf designppaier van 30x30cm, een leuke veelzijdig Dutch Doobadoo-stencil, zakje met lieve kleine witte bloemetjes en een set met labels, banners, bingokaarten. En dit alles voor een supertof prijsje van € 20,99!

Kit Pink Petals


Het leek mij wel tof om met het Dutch Doobadoo-stencil een soort van mini-albumpje te maken.  Voor de basis heb ik kraft cardstock gebruikt. 


Ik heb het Dutch Doobadoo-stencil 3 x uit de een na kleinste maat gesneden. 


e verschillende pagina's heb ik in de lengte steeds korter gemaakt, zodat er een soort van mini-albumpje ontstaat.


Voor het designpapier heb ik de allerkleinste maat gebruikt, zodat er een matlaagje op de 3 cardstock gedeeltes komt. Op de 1e 2 pagina´s heb ik ook op de achterzijde, designpapier verwerkt om er een mooi geheel van te creëren. Op de voorkant van het mini-album en verder op in de creatie, heb ik een heel lief knipplaatje uit het knipvel wat bij de labelset in zit, verwerkt in een schitterend frame van Joy! Crafts. Verder heb ik op de voorzijde nog wat van de mooie kleine bloemetjes verwerkt, die ik bij in de kit zitten. Een aantal bloemetjes heb ik wit gelaten en een aantal heb ik lichtjes met groene inkt bewerkt.


Op alle pagina's, voor- en achterzijde, heb ik pockets gemaakt met daarin labels, bingokaartjes en buttons die ik uit de labelvellenset van de kit heb gehaald. 

Ook in het designpapier zitten hele leuken kaartjes en plaatjes om uit te knippen en te verwerken op je creatie.

Bedankt dat je weer een kijkje op ons blog kwam nemen! Vergeet niet om ook volger te worden van ons blog!

Lieve groetjes Gerlinde

De gebruikte Hobbizz kit kun je hier bestellen.
( Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop)

Kit Pink Petals

1 opmerking:

  1. Hallo Gerlinde , het is een leuk mini album geworden met het prachtige papier.
    Groetjes , Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...