woensdag 3 november 2021

Kit Flamingo


He he, ik ben er eindelijk nog eens aan toe gekomen voor te freubelen. Voor mijn creatie wat ik jullie vandaag wil tonen ben ik aan de slag gegaan met de leuke kit Pink flamingo. Je shopt deze HIER


In de kit kan je 2 leuke dutchdoobadoo mallen terug vinden, een flamingo en een leuke palmboom. Verder zit er in de kit prachtig designpapier en leuke tekst-en labelvellen. 


Ik ben al een tijdje bezig met het proberen te maken van een album voor Ella. Eindelijk heb ik eventjes eens wat tijd gevonden voor een eerste pagina. De mooie kleuren uit de kit Pink Flamingo komen super mooi uit in contrast met de zwart-wit foto vond ik. Daar nog eens die leuke flamingo zelf bij. Toch te gek niet? 


Zie je de cirkels die ik verder nog gebruikt heb? Je kan deze HIER shoppen. Het zijn de mooie Ribbon Doily's. Ik heb er geen lint in gedaan maar dit kan je er perfect in verwerken. Als je op de link klikt krijg je meteen leuke voorbeelden van de doily's te zien. 
Zo dat was het voor vandaag, graag zie ik jullie (hopelijk) snel weer! 






1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...