maandag 18 oktober 2021

Kit Display mallen

   Hallo allemaal,

Op 20 april heb ik met de Kit Display mallen deze leuke display kaart gemaakt. Voor deze kaart heb ik het model Clouds gebruikt. 

Ik heb diverse stansjes uit de Hobbizz webshop op mijn kaartje gebruikt, waaronder mijn favoriet de Buckles van Noor !Design.


Op de foto hierboven zie je hoe je de displaymal uitknipt en waar de snij en ril lijnen zitten. Deze kaart kan je plat versturen. 

In het midden van mijn kaartje heb ik de mooie mal Flash uit de Kit blauwe mallen Flash gebruikt. Dit is een mooie eyecatsher op mijn kaartje. 

Uiteraard mogen de Buckles van Noor!Design niet op dit kaartje ontbreken. Deze geven een heel leuk effect op de staander van mijn displaykaart. 

Als je op de foto hierboven klikt kom je direct in de Hobbizz webshop om deze leuke stans te bestellen. 

Ik hou ervan om ook de achterkant van mijn kaartje te pimpen als het model kaart zich ervoor leent. Bij een display kaart is het super leuk om ook de achterkant te pimpen.


Op de achterkant heb ik een leuke tekst verwerkt.


Uiteraard heb ik ook op de staander van de achterkant van mijn display kaart de Buckles verwerkt.

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...