maandag 6 september 2021

Kit Slimline mallen


Ondertussen weten jullie wel dat ik gek ben op het maken van schudkaarten. In de live van 1 augustus heb ik deze leukerd gemaakt met één van de mallen uit de Kit Slimline mallen Dutch Doobadoo Pocket + Drops.


Voor dit kaartje heb ik de Slimline mal Drops van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze mal is uitermate geschikt om schudkaarten mee te maken. Het designpapier en alle leuke plaatjes komen uit de Kit Designpapier + Labelvellen Jingle Bells. Voor de basis van dit kaartje heb ik een stuk cardstock van 21x11 cm genomen, eigenlijk de standaard maat voor Slimline kaarten.


Op de labelvellen zitten hele leuke labels en tags met allerlei teksten voor kerst en het nieuwe jaar.


De auto met kerstboom moest gewoon op mijn kaartje. Ik vind dit plaatje zo tof.


Uiteraard mag de prachtige Poinsettia van Hobbizz op dit  kerstkaartje niet ontbreken. Ik heb hem deze keer uit designpapier gestanst. Eerst heb ik de Guirlande van Noor!Design op mijn kaartje geplakt en daar de Poinsettia met de bij behorende blaadjes op verwerkt.


Als je op de foto hierboven klikt kan je de prachtige Poinsettia van Hobbizz direct in onze webshop bestellen. 


Bij de labelvellen zitten ook 2 leuke vellen met allerlei plaatjes. Deze heb ik uiteraard op mijn kaartje verwerkt. Je kan ze zo leuk om het hoekje laten gluren of ergens tussen uit laten piepen.


Ik heb even een korte video gemaakt waarin je kan zien hoe leuk schudkaarten zijn.


Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)







1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...