vrijdag 6 augustus 2021

Party Like a Princess

  Dag allemaal, 


Graag wil ik jullie vandaag een nieuwe kaart laten kijken. Dit keer ben ik vooral aan de slag gegaan met het mooie papier afternoon tea en de bijhorende label-en knipvellen. Kan je jezelf er niets bij voorstellen? Neem dan zeker HIER een kijkje. Zo kom je meteen in de webshop terecht waar je deze mooie set kan verkrijgen. 



Het fijne aan deze kit is dat je niet veel anders nodig hebt, je krijgt het designpapier + leuke fotovellen en labels. Je kan met deze set alleen eigenlijk al een prachtige kaart maken. 


Zie je dat leuke zakje aan de rechterkant van mijn kaart? Deze shop je ook in een kit samen met andere kleuren van deze zakjes. Ik koos ervoor een paar zakjes thee erin te stoppen, zo krijgt de ontvanger van deze kaart een extra klein cadeautje erbij. 


Ik link even waar je deze zakjes kan terug vinden. Dus zoek niet verder je shopt ze HIER



Voor de basis van de kaart heb ik witte cardstock gebruikt. De randjes heb ik wat aangezet met bruine inkt. Naar mijn gevoel geeft dit alttijd wel een leuke diepte in de kaart zelf. 


Ziezo, ik ben uitgeschreven voor vandaag. Ik zie jullie graag terug in een volgend bericht of ergens anders via social media. Graag tot dan! 


Gebruikte materialen: 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...