vrijdag 23 juli 2021

Lichtjes in het Donker

  Hallo allemaal, 


Vandaag heb ik weer een nieuwe kaart voor jullie klaar. De mooie kit by the fire place wil ik echt laten terugkomen want deze is al zo rijkelijk op zichzelf dat het niet veel extra nodig heeft. Wil je deze kit ook in je bezit hebben dan shop je deze HIER.

 
Deze kit bevat zowel prachtig designpapier als ook hele mooie knipvellen, je hebt niet veel andere zaken nodig voor een toffe kaart te maken. Ik zal even al een stukje laten zien van mijn kaart dan krijgen jullie alvast een idee wat ik ervan gemaakt hebt. 


Als basis bestaat de kaart uit kraftpapier, verder zie je het papier met de stippen, daarbovenop het geel-achtige papier ook uit de kit, alsook het papier met het schattige hertje op. De hulstrand is ook uitgesneden uit een vel desingpapier. 


Ik zoom even in op deze mooie cirkel, ook deze shop je bij hobbizz. Het is de angel cirkel. Blijft een van mijn favorieten op dit moment. Er zitten 3 verschillende formaten in de verpakking. Je kan er eindeloos mee combineren en nieuwe creaties maken. Je shopt deze HIER.


Terug naar mijn kaart, de mooie tekstlabels zitten ook bij in de kit. Hiervan wou ik graag 1 centraal zetten op de kaart. Net als andere extra's die je tegenkomt op in de knipvellen. 


Zie je de ladder met de mooie extraatjes rond? Ik blijf in herhaling vallen maar toch super mooi! Ja, ik ben echt mega fan van deze kit. Zo romantische, gezellige kerstsfeer wat het uitstraalt! 


En voila, nog even een volledig vooraanzicht van de kaart. Tijd voor dit blogbericht af te ronden. Bedankt voor het lezen en graag tot de volgende keer! 



gebruikte materialen: 

6002/1599 Blauw Frame Angel
Kit By the Fireplace
8089/0225 Kraft Slimline 30,5 x 9,5 cm - 40 st.
6100/0495 Paper Blossomlijm 100 ml - 3 st.
6500/0122 Tacky tape 6 mm x 10 meter - 6 st.

1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...