vrijdag 11 juni 2021

Kit Doggies

 Hallo allemaal,
Op 18 april heb ik in een LIVE met de super gave kit Doggies deze leuke display kaart gemaakt. 


De basis van mijn display kaart heb ik uit kraft papier geknipt. De stans van het hondehok en alle leuke bijbehorende honden dingetjes komen van de One of a kind  mal Doghouse van Noor!Design deze stans zit in de Kit Doggies.


In de Kit Doggies zit ook het super schattig knipvel Frenchy van Bella Lulu. Twee van deze schattige hondjes heb ik op mijn display kaart gebruikt. Het voerbakje en hondenbotje komen weer van de One of a kind mal Doghouse van Noor!design.


De hondenbotjes en het hondenpootje zijn ook van de One of a kind mal Doghouse van Noor!Deisgn. De leuke tekst zit op het knipvel Frenchy van Bella Lulu.


Onderaan op mijn display kaart heb ik een grasrandje geplakt. En daar de schattige Lelietjes van Dalen van Noor!Design in gezet. De bloemknopjes heb ik uit één van de velletjes designpapier Woof Woof  gestanst. Dit designpapier vind je terug in de Kit Doggies. 


Met de Kit Artificial Flowers heb ik een bloementoefje gemaakt. Onder het bloementoefje heb ik de Guirlande van Noor!Design geplakt. Deze heb ik eerst in tweeën geknipt en een beetje beïnkt. 


Ook deze super leuke tekst komt van het knipvel Frenchy van Bella Lulu uit de Kit doggies.


Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...