dinsdag 22 juni 2021

Bambo Jambo

Hallo allemaal,

Vandaag voor jullie een layout van mij. Toch wel het leukste om te doen voor mij.


Op deze layout heb ik gebruikt de Kit Bambo Jambo. 

Kit Bambo Jambo

{klik op de afbeelding om rechtstreeks naar de webshop te gaan}


Ook het toffe tissue is een aanvulling op je layout. Zo gaaf zo'n extra laagje met het idee dat er een heleboel stempels gezet zijn.

Couture Creation Tissuepaper 4 rollen


8011/0003 + 8011/0004 Fluweelkarton zelfklevend

Het fluweelkarton heb ik gebruikt in een bruinige teint met de bamboe stokken.

Sydney is zoo schattig!!


Een close-up van het tissuepapier. 


Drie kleuren papier gebruiken geeft ook diepte.

Zo mijn layout is weer af. Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben en tot een volgende blogpost.




 

1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...