donderdag 1 april 2021

Kit Industrial


Zondag 14 maart heb ik met de stoere kit Industrial deze mannenkaart gemaakt. Uiteraard heb ik mijn favoriete product het Fluweelkarton ook op deze kaart verwerkt. 


Voor de basis van mijn kaart heb ik de Jilliez Card Creator Emily gekozen uit de kit Jilliez Card Creator Mallen. Dit is zo'n gave mal, ik gebruik hem dan ook regelmatig. De basis heb ik uit kraft geknipt, een maat kleiner uit zwart cardstock en de maat daarop uit designpapier. Op verschillende plekken op mijn kaartje heb ik een stukje Stuctape geplakt. De mal Stuctape van Noor!Design is zo gaaf en veelzijdig te gebruiken. 


Bij de stoere kit Industrial heb ik de Labelvellen Happy Travel gekozen uit de kit Labels & Tags. De Bingokaartjes en de Postcard komen uit deze set Labelvellen Happy Travel.

Met de stansen Labels & Tags kan je de meeste labels uit deze sets uit stansen.  


Bij de kit Industrial zitten 2 mooie stansen uit de serie Industrial van JoyCrafts. Ik heb op deze kaart de set met het grootste frame gekozen en deze uit zwart Fluweelkarton gestanst. Fluweelkarton kan dus ook heel goed op een stoere mannenkaart. 


Zoals jullie ondertussen wel weten ben ik gek op bloemen, kant en klaar of zelf gemaakt. Op mijn mannenkaart mochten deze dan ook niet ontbreken. Uit de set Artificial Flower heb ik voor de creme kleurige bloemen en de bruine besjes gekozen. De bloemen heb ik een beetje op kleur gebracht met de Harmony Water Reactive inkt Friar Brown uit set 5. 


Boven op het frame heb ik de middelste maat van de stans Note Circles van Noor!Design in kraft uitgestanst en daarop zwarte rietjes, die ik eerst met een stukje touw bij elkaar heb gebonden. Aan het touw heb ik daarna een leuk label uit de labelvelen Happy Travel gestrikt.

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 


De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)

Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden. 



De video van deze kit is nu terug te zien op ons YouTube kanaal.


De gebruikte Hobbizz kits kun je hier bestellen.
(Als je op de foto klikt kom je direct in onze webshop.)










1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...