vrijdag 9 april 2021

Here&Now

 Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer wat laten zien en ditmaal is het een layout van 30x 30 cm. Daarvoor heb ik gebruikt het mooie papier Wings of Time


Als eerste heb ik het mooie papier gescheurd. Ja je leest het goed. Pff met een dubbel gevoel hoor. Vind dat toch wel iets om zo maar te doen.
Tussen de stroken kun je wel leuke dingetjes stoppen was mijn idee.


In het midden bijvoorbeeld de foto gemat op ook het Wings of Time papier. 





Kijk dan naar het vogeltje


Dit is toch zo'n mooie Mask. 

Deze Mask is erop gezet met zwarte Structuurpasta van DutchDoobadoo
 zwarte structuurpasta 870.000.090


Wat een mooie details staan er op het papier. Daarover heen heb ik de stans Stuctape gezet.



Zo dit was het weer voor vandaag! Ik hoop dat jullie van deze layout genoten hebben zoals ik van het maken. Een fijne dag en tot ziens.







1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...