dinsdag 16 februari 2021

kit Stansmallen Birthday

 Afgelopen week heb ik LIVE deze easel swing kaart gemaakt.


Het patroon van deze kaart krijg je als extraatje geheel gratis bij aanschaf van kit Stansmallen Birthday. Tijdens deze live liet ik ook zien hoe je met flower foam heel leuk zelf je bloemen kunt maken. De video van deze LIVE kun je nu ook terug kijken op het Hobbizz YouTube kanaal.


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt kit Stansmallen Birthday en Kit Flowerfoam. Kit flowerfoam is nog beperkt verkrijgbaar en hiervoor geldt op =op.



Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaart!



Bedankt voor het lezen en tot een volgende blog.

Creatieve groet,









1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...