zondag 30 augustus 2020

Kit Garden of Love

 Hoi,


Ik mag jullie vandaag laten zien hoe ik het kaartje gemaakt heb met de Kit Garden of Love.

De Kit Garden of Love kan je hier bestellen voor 24.99 ipv 32.99.

Kit Garden of Love


De Inhoud van de Kit is als volgt:

6002/0578 Noor! Design Randstans ruitjes
S-GOL-PAD Crafters Compagnion papierset Garden of Lve 12x12" (48vel)
specificaties van het papierblok:
3 vel design (16 designs)
8 designs zijn met goudfolie bedrukt
180gsm


Ik ben begonnen met een stukje cardstock van 15x30 en ik heb deze gerild op 3.5-7.5-22.5- en 26.5 cm. Je neemt ook 2 stukjes cardstock van 15x 18.3cm en rilt deze op 1 cm. Voor De pocket heb je een stukje cardstock nodig van 14.5cm x 4 cm. Ik heb ook de randmal 6002/0578 Noor! Design Randstans ruitjes 3x uitgestanst. Deze heb ik aan de zijkanten van de kaart geplakt, op het stuk van 15x30 en op het stukje van de pocket.


Voor het Design papier heb je volgende afmetingen nodig:
14x14.cm
3.5x14cm
2 stukjes van 3.5x14.5
2 stukjes van 3x14.5cm
4 stukjes van 7x14.5cm


Voor het aankleden van de kaart heb ik een grote bloem uit geknipt en deze gebruikt als sluiting voor de kaart. Ik heb hiervoor een magneet gebruikt. Op ons YouTube kanaal van Hobbizz kun je de live terug terug kijken voor de uitleg hoe je gemakkelijk een magneet bevestigd op je kaart.


Voor de verdere afwerking heb ik uit het desingpapier verschillende bloemengeknipt. Deze vind je terug in de verschillende designs van het designpapier. 


Ook heb ik in de pocket 2 tags gemaakt.



De video van deze kit is nu terug te zien op het Hobbizz YouTube kanaal :



Bedankt voor jullie bezoekjes aan ons blog, vergeet ook niet volger te worden! De gebruikte Hobbizz kit kun je hier bestellen :

(Klik op de afbeelding om doorgelinkt te worden naar de hobbizz webshop)


Kit Garden of Love

 Creative Groetjes

1 opmerking:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...