maandag 10 augustus 2020

Kit Garden of Love

Hoi allemaal,


Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien, die ik onlangs maakte voor het blog Hobbizz.

Ik ben aan de slag gegaan met de kit "Garden of Love". Deze kit bestaat uit een schitterende paperpad "Garden of Love", van Crafters Companion. Het paperpad bestaat uit 48 vel en is op scrapformaat, dus heel veel mogelijkheden. En er zit bij de kit een onwijs toffe blauwe mal van Noor! Design.

Kit "Garden of Love".

Voor de basis gebruikte ik een standaard witte cardstock kaart van 15x15cm. De voorkant van deze cardstockkaart heb ik er voor de helft afgesneden.  Op de voorkant van de kaart maakte ik een matlaag van het onwijs mooie designpapier en verwerkte er 2 banners op met een leuke tekststempel.

Zowel aan de voorkant als op de binnenkant, heb ik de gave blauwe randmal verwerkt. De blauwe mal op de voorkant van de kaart heb ik bewerkt met witte embossingpoeder en die op de binnenkant met groene embossingpoeder.


Aan de binnenkant aan de linkerkant maakte ik een pocket met daarin een label met een tekststempel erop. 

En aan de rechter binnenkant verwerkte ik een grote bloem, die ik uit een van de vellen designpapier knipte. 
Het is wel een heel karweitje, maar het geeft wel een onwijs mooi resultaat. 
Bedankt voor jullie bezoekjes aan ons blog. Vergeet niet ook volger te worden!


De gebruikte Hobbizz kit kun je hier bestellen:
(klik op de afbeelding om doorgelinkt te worden naar de Hobbizz webshop)

Bedankt voor het lezen en tot een volgende blog!

Lieve groet,









2 opmerkingen:

Gi-taartje Eten?

  Hallo allemaal, Tijd voor een kaartje met een vrolijke noot! Dit keer met de GEFELICITEERD mal uit de kit Edge'ables mallen met gebrui...